2021. december 31., péntek

Az a Boldog Új Év...

    Nincs jó kedvem.

Nem is tudom, miért oly fontos ez az utolsó pillanat, illetve pillanatok?
Mit akarok hinni? Vagy mi az amiben hinni akarok???
Miért hiszem azt, hogy ez az utolsó pár óra, perc majd rendbe hoz mindent?

   Minden ami fontos volt az életemben, már "szellem"...
Nincsenek meg a lakásaim, a számomra oly "fontos" tárgyak, helyek és a szeretteim. Mind szellemek.
A pénz - melyben az emberek istenként hisznek -, ahogy jön, úgy megy. Illetve hoz magával valami irtózatosan rossz dolgot, a kamatot és az adósságot. Nyögjük is rendesen...
És akkor most is itthon ülök és várom a "csodát"!

   Lehet, azért érzem magam ilyen szarul, mert ahogyan egy öreg mondás tartja; Félig berúgva lenni, kész pénz kidobás!!!
(Csak a miheztartás végett... még nem érzem, hogy ittam!) No de. 
Az a bizonyos Reményhal...!!!
Ami utoljára hal meg.
Miben reménykedünk???
Mi az a csoda, amit oly repesve várunk?
Hogy a következő év, holnaptól más lesz?
Hisz ez is csak egy ugyan olyan nap lesz, mint a többi.
Hogy egyből más leszek, másként gondolkodom, cselekszem és az eddigi napokhoz képes teljesen másképp fogok élni???
Ugye ezt te sem hiszed?... (hahahahahaha....)

   Nos... 
Ennyi felvezetés után, kérlek ne hidd rólam, hogy egy reményvesztett pali vagyok. Nem... Az nem én vagyok. Én az a "Nem adom fel" típus vagyok. 
Egyrészt ezért nincs jó kedvem.

Másrészt , hogy megérts el kell magyaráznom, hogy én, hogy látom. 
Nekem a "halmazaim" a fontosak. 
Azok a személyek - haverok, barátok és rokonok - , akik megértették, vagy legalábbis elfogadták az én látásmódomat!
Amit ostoba fejjel, általában kapásból elutasítanak, mert ők nem ezt látták, hallották a tévében!
Gondolkodni nem fognak rajta, mert azt egyébként sem szoktak, de az elutasítás az zsigerből megy.
Én nagyon sajnálom az ilyen embereket...

Kineveltek egy gondolkodásra képtelen fajt(???), akik birka módjára hajtogatja, amit lát a tévében, átveszi annak értékrendjét, s szemétbe dobja szülei, nagyszülei munkáját, életét, amiért küzdöttek!
Én szégyellem magam miattuk!!!
Hogy én mit tehetek ez ellen???
Halmazokat KELL létrehoznom, hogy magam körül tudhassam a gondolkodók, "máshogy" látók közösségét és segíteni kell nekik, hogy ők is növesszék maguk halmazait, hogy el tudják magyarázni, ha kell mesélni azoknak akik nekik fontosak. 
Mert ha nem érted, vak vagy.

   Elfáradtam...

Itthon... a saját legszűkebb halmazomban sincs minden rendben.
Itthon sem értik meg azonnal, amit én gondolok és ha kell igazolok.
Mert az elutasítás egyszerűbb. 
Szóval nem könnyű.

   Hogy mit ígérhetek a jövő évre?
Semmit.
Illetve, hogy maradok aki és ami voltam eddig is és nem változom meg már soha sem.
Szeretném, ha több ember is kinyitná a szemét és végre látnának is!

Szeretlek téged (is).
Boldog Új Évet Kívánok neked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése