2018. december 31., hétfő

Óév, meg a többi..

   Van még kábé három óra ebből az évből.
A kedvenc fehér boromat (*) iszogatom és asszem szarok az idei visszaemlékezésre!
Semmit sem rontottam el, nem sajnálok semmit sem és szeretnek! Kell ennél több?!
Ugye, hogy nem. 
   
   Rengeteg zene van a fejemben. Egész nap csak énekeltem magamban. Ittam két krém whiskyt, majd most ezt az üveg bort. Semmi túlzás, semmi tompulás, csak lassan elfáradok és akkor lefekszem.
Hiányoznak a szívemből jó páran. 
Ma értük "énekeltem", értük szólt a zene a fejemben. Sajnos azt vettem észre, hogy egyre több ez a szám, évről évre emelkedik és ez nem jó...  igyunk.
Most sem jobb.
Most?
Ááá... nem. (sóhaj)
Mindegy.
...


...Tőled csak annyit akarok kérni Hogy engedj őszintén élni Őszintén szabadon szépen Őszintébben mint ahogy tegnap éltem...



...Mártika nagyon hiányzol.  :(


Add meg nekem, a hosszú évekért, Minden jóért és rosszért, amit kérek én! Add meg nekem, engedd, hogy így legyen, Mert a játék véget ért nekem! ... Lennék harang, mi érted szól, Vigasz lehetnék, ha búcsúzol. Lennek szél, mely elkísér, Minden dal, ami benned él, minden dal.


*
Szeremley Rizling.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése