2017. július 8., szombat

Éjjeli filozofálás...

   Előttem egy üveg gin, pár doboz cigi és egy üveg hideg cappy eperlé, ha esetleg túlzásba vinném a ginezést.
B.anya már alszik... nincs szívem felébreszteni egy kis felnőtt játékra. A boxerem a lábánál terpeszkedik, fogalmam sincs hogyan mászok már megint a helyemre. Szerintem direkt csinálja. Ablak nyitva, kellemes hűs jön be odakintről.  
   Itt ülök a gép előtt, a fejem tele dolgokkal és fogalmam sincs hogy kezdjek hozzá? 

...............................................................

Van halál, születés, jó és rossz dolgok. Utazás, munka, lehetőségek, vicces és kevésbé humoros történések. Még is.... abszolút nem tudom, hol kezdjem el. 
Talán, ezért is nem írtam annyi ideje. 

   Azt hiszem iszom még egy-két pohárral, elolvasok pár blogot és lefekszem pihenni.
Nyugodt és békés vagyok... minden okés itthon. B.anya hízott hat-hét kilót, meglepően csinos lett!!! Szeretem nézni...   :)
Jó éjt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése